lørdag 15. november 2008

Stortinget - Veke 2

Veka vart innleia med to "møtefrie" dagar, noko som gjer seg i desse budsjettider, då ein alltid har mykje å drive med. Måndagskvelden var det duka for nok ein kulturkveld i Casa Kyle. Denne gongen såg vi ein film om korleis tyskarane prøvde å bruke papirbasert valuta som våpen mot den meir siviliserte delen av verda under siste verdskrigen. Den gullstandardiserte sambandsstatsdollaren vann som kjent både krigen og privilegiet med å vere verdast reservevaluta .Dagane vart prega av arbeid med eit framlegg som framleis er hemmelig.

Onsdag var det spørjetime, utan at eg tok meg bryet med å stille spørsmål. Dagen gjekk med til vårt alternative statsbudsjett som vart lagt fram denne dagen.

Torsdagen var det duka for interpellasjonsdebatt om modernisering av offentlig sektor (yes!). Ettersom eg vikarierar som moderniseringspolitisk talsperson i Framstegspartiet om dagen var det sjølvsagt at eg held innlegg. Denne dagen vart og FrPUar-antalet i nasjonalforsamlinga fordobla, då vår kjære nestformann, Hanne, tok sete som representant for Oppland. Torsdag var eg og innom kontoret til Kyle for å sjå kva han dreiv med, og han synte meg ymse utgreiingar som han har lese i samband med ei eller anna sak om samar den siste tida. Sjokkerandes lesning. Staten brukar visst pengar på å greie ut om samiske forhold i Hedmark fylke på fyrste halvdel av 1900-talet...... "When the blue revolution comes...."

Fredag fekk Hanne sin debut på talarstolen. Ho både gjennomførte og avslutta med stil, som ho alltid gjer ;) Eg har forresten fått nytt rom på Stortingshotellet. No residerar eg i eit dobbeltrom med utsikt ut i Akersgata og inn på noko som liknar mistenkeleg på eit meklarbord. Ellers vil du nok få sjå resultatet av resten av arbeidet mitt på trykk i ymse aviser i neste veke.

2 kommentarer:

Kyle sa...

Hey Hey...
Nå må du isje undervurdere viktigheten av same-arbeidet mitt

De prøve å ta kontroll over landet vårt

Oddvar_Reiakvam sa...

Hehe. Ja, kanskje dei snart krev å få ein eigen representant i styret i sentralbanken? Evt. fleirtal i styret?