torsdag 6. november 2008

Fyrste veka på Stortinget

Då var fyrste veka på Stortinget på lenge undagjort, og det er på tide å rapportere ut til dei store massene.


Måndagen byrja med at eg gjekk over Carl Johan for å kjøpe meg ny dress, då til og med konfirmasjonsdressen er vorten for stor. Deretter bar det av stad på høyring om statsbudsjettet med Kommunal- og Forvaltningskomiteen før eg sat meg ned for å skrive på eit framlegg som eg vil kunngjere ved eit seinare høve.

Kvelden vart tilbragt i Casa Kyle, der underteikna og verten fekk ei grundig innføring i god forretningsetikk frå Gordon Gekko i filmen Wall Street.


Tysdagen var det klart for fraksjonsmøte og komitémøte med KFK. Dagens høgdepunkt var sjølvsagt valvaka på Grand Hotell på kvelden der det vart feiring av presidentvalet i Sambandsstatane. Til stor glede for meg gjekk Libertarianarane fram med ca 0,1% frå forrige val til 0,4% (Yeah!). For so vidt skuffandes etter at Barr tidlegare i år var heilt oppe på 6% på dei nasjonale målingane. "Change we can believe in" må nok gjennomførast ved at Ron Paul-fraksjonen vert meir innflytelsesrik i GOP.


Onsdag morgon hadde Sogn og Fjordanebenken møte med nokre hurtigbåtskipparar frå heimfylket. Vidare vart det arbeid med statsbudsjettet før Generalsekretøs Austtveit i ALPU tok turen over vegen for å ta seg ein prat og lage eit oppslag til FpU.no. Onsdag er og dagen for gruppemøte i Framstegspartigruppa. Etter møtet gjekk turen attende til Barteland (Når flyet omsider gjekk).

2 kommentarer:

Kyle sa...

Eg syns filmkveld på mandagen er en praksis me godt kan innføre

Oddvar_Reiakvam sa...

Jau, da kan vi godt...